
Kampania promująca ryby i produkty rybne pn. „Rybka samo zdrowie”
Cel projektu:
Zwiększenie spożycia, a tym samym sprzedaży produktów rybnych (świeżych i przetworzonych) wśród społeczności lokalnej, a także upowszechnianie wiedzy na temat znaczenia ryb i produktów rybnych w racjonalnym żywieniu człowieka.
Zakres projektu:
Przedmiotem projektu było przygotowanie i przeprowadzenie kampanii promującej ryby i produkty rybne.
W ramach projektu wykonano szereg działań promocyjnych, tj. spoty radiowe i telewizyjne, ogłoszenia w prasie promujące ryby i produkty rybne, ich korzystny wpływ na zdrowie. Zorganizowano również „Festyn rybny” podczas którego mieszkańcy mogli uczestniczyć w różnych konkursach, pokazach przygotowania potraw rybnych oraz degustacji potraw i produktów rybnych .
Okres realizacji projektu: 2010
Źródła finansowania projektu:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rybackiego
Wartość projektu: 92 160,72 zł
Dofinansowanie: 92 160,72 zł
Wkład własny: 0,00 zł